lördag 23 juli 2011

Jobb

Nu har jag jobbat i två veckor. Bara en kvar. Det är jävligt mentalt ansträngande och jag är fett trött på det. Fast det börjar bli bättre nu mot slutet när man börjar vänja sig. Jag tror till exempel att jag har blivit immun mot doften av kiss. Egentligen sökte jag till trädgårdsmästare... typ. Jag tyckte att det skulle bli fett skönt. "Bara" fysiskt arbete så man kan ägna hela sin arbetstid på att tänka på andra saker. Då får man ju nånting gjort åt sig själv också, förutom pengarna man tjänar. Men näha, istället får jag jobbet som jag minst vill ha, med massa ansvar och sån skit. Först var jag fett pissed. Men sen insåg jag att det antagligen är så jag lär mig mest - genom att göra sånt jag vanligtvis undviker, eftersom jobbet jag fick innefattar ungefär allt jag inte gillar att göra.


Sen har det hänt en massa andra intressanta saker som jag inte orkar skriva.







Red Snake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar