söndag 17 juli 2011

Never say never

Idag har jag hunnit med en jävla massa hittills. Jag här hunnit skapa två slightly underbara verk. Jag har hittat massa saker jag trodde jag hade tappat bort. Jag har bakat och jag har sett på Justin Bieber-filmen! Never say never


Som en person som inte aktivt hatar/gillar Justin Bieber skulle jag vilja kalla mig själv för en objektiv källa när jag säger att den faktist var rätt bra. För sin genré. Filmen har lett mig till att tro att Justin Bieber är den människa som har störst potential till att ligga med alla på hela jorden av alla på hela jorden. Undrar om det är därför alla hatar honom? Perhaps...


Red Snake

2 kommentarer:

  1. gillar bilden bäst babe. den ger hela bloggen ett liksom.. konstnärligt intryck! catch my point? ofc you do, hiho.

    t@ard

    SvaraRadera
  2. jag vill också se den! det enda jag sett av justin bieber är ju typ ett kort skämtklipp på youtube... känns lite jobbigt att jag ständigt missar allt som alla hänger upp sig på... man måste ju nästan ta och bilda sig en åsikt snart!

    SvaraRadera